• Je bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 50,-
Winkelwagen 0
Winkelwagen

Er zit nog helemaal niets in je winkelmandje.

Hulp nodig?
Klantenservice

Bestellen

  • Hoe kan ik bestellen in de webshop?

    Je kunt op de volgende manier bestellen op onze webshop;

    • Je kunt het product zoeken en vinden in ons assortiment of via de pagina's per onderwerp.
    • Nadat je een keuze gemaakt hebt kiest je voor de knop "Winkelwagen".
    • Belangrijk: Je kunt altijd terug in het menu en je bestelling aanpassen of annuleren.
    • Tijdens het bestelproces krijgt je een duidelijk overzicht van je bestelling en daarna kun je een keuze maken voor de verschillende betalingsmogelijkheden.
    • Je kunt zelf kiezen of je een account wilt aanmaken of eenmalig een bestelling wenst te plaatsen.
    • Nadat de bestelling is geplaatst ontvang je via de mail een orderbevestiging.
    • Je order wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen.

    Mocht je vragen hebben over het bestelproces? Of je weet niet precies wat je nodig hebt? Neemt dan contact met ons op.

  • Hoe lang duurt het voordat ECOstyle mijn betaling ontvangt?

    Bij alle betalingsmethoden ontvangen wij je betaling direct en wordt het pakket direct opgestuurd.

    In je inbox ontvang je zowel een bestelbevestiging als een betalingsbevestiging.

     

  • Ik heb wel een orderbevestiging gehad, maar geen bevestiging van de betaling. Klopt dit?

    Er zijn meerdere mogelijkheden. Je ontvangt namelijk een orderbevestiging na het plaatsen van de bestelling en een betalingsbevestiging als het betalingsproces goed doorlopen hebt.

    Mocht er iets fout zijn gegaan in het betalingsproces, dan is de betaling niet goed binnen gekomen. Je hebt dan geen betalingsbevestiging ontvangen. Het pakket zal dan ook niet opgestuurd worden.

    Mocht je het betalingsproces goed doorlopen hebben, dan komt de betaling bij ons binnen en versturen wij het pakket ook direct. De betalingsbevestiging is dan nog onderweg.

    Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservicewebshop@ecostyle.nl  

  • Kan ik het bedrag overmaken aan ECOstyle (overboeken)?

    Helaas, deze mogelijkheid is niet aanwezig. Wij hebben helaas geen mogelijkheid tot overboeken of automatische incasso.

    Je kunt wel betalen via iDeal, achteraf betalen via Afterpay, Creditcard, Paypal of Mistercash.

  • Is betalen met iDEAL wel zo gemakkelijk en veilig?

    Met een iDEAL-betaling reken je veilig en gemakkelijk af binnen je eigen vertrouwde internet betaalomgeving bij onder andere: Rabobank, ABN Amro, ING bank, Fortis bank, Rabobank en SNS bank. Bij de betalingsmogelijkheden staat het volledige overzicht van alle banken die veilig met iDeal werken.  

  • Waarom zou ik een account aanmaken?

    Met je account kun je gemakkelijk 24 uur per dag, 7 dagen per week je klantgegevens bekijken en/of wijzigen. Bij een nieuwe bestelling hoef je jouw klantgegevens niet meer in te vullen, waardoor je snel kunt bestellen.

  • Ik kan niet inloggen op mijn account. Wat moet ik doen?

    Controleer allereerst of je jouw e-mail adres correct hebt ingevoerd. Als je de melding krijgt “e-mailadres onbekend” dan betekent dit meestal dat je nog geen account hebt aangemaakt. Als je jezelf hebt aangemeld voor onze nieuwsbrief betekent dit niet dat je ook automatisch een account aangemaakt hebt voor de ECOstyle webshop. Dit mag namelijk niet in het kader van je privacy. Het aanmaken van je account moet separaat door jou plaatsvinden.

    Krijg je de melding “e-mailadres al in gebruik” dan is er al een account aangemaakt met je e-mailadres. Ben je jouw wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Als echt niets meer lukt, dan verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten (levertijd)?

    We versturen je bestelling op het moment dat we je betaling hebben ontvangen. Normaal gesproken ontvang je je bestelling binnen uiterlijk twee werkdagen na je betaling op het door jou doorgegeven bezorgadres. 

    Voor 8 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.

    Postbezorging

    Hou er rekening mee dat er op maandagen geen post bezorgd wordt in Nederland.

    De aaltjes en adalia passen door de brievenbus. Je hoeft dus niet speciaal thuis te zijn voor je bestelling.

    Voor de producten uit het assortiment paard geldt dat ze per pakketpost worden verzonden. Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

    Let op: Bij grotere bestellingen – boven de € 400 – kan het voorkomen, dat ECOstyle dergelijk grote aantallen niet op voorraad heeft. Het kan dus betekenen dat je bestelling iets later wordt geleverd. Mocht dit in voorkomende gevallen plaatsvinden, dan word je hierover geïnformeerd.

     

    Let op: de adalia (larven lieveheersbeetje) worden alleen op maandag, dinsdag en woensdag verzonden.

  • Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres ontvangen?

    Ja, een afwijkend afleveradres is mogelijk. Bij het bestellen kun je een “alternatief afleveradres” opgeven. Hier vul je dan het juiste afleveradres in.

  • Ontvang ik een bericht wanneer ik de bestelling heb geplaatst (orderbevestiging)?

    Ja, je ontvangt een orderbevestiging en daarnaast een betalingsbevestiging op het door jouw opgegeven e-mailadres.

  • Hoe werkt AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)

    AfterPay voert voor ecostylewebshop.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij ecostylewebshop.nl achteraf betalen tot een bedrag van € 150 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 250. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Binnen de webshop zijn er twee mogelijkheden.

    Natuurlijke vijanden: geen verzendkosten

    Bij het bestellen van enkel natuurlijke vijanden (aaltjes en adalia) gelden er geen verzendkosten. Het pakketje past door de brievenbus.

    Overige producten: tot € 50 euro € 4,99

    Bij het bestellen van het overige assortiment in de webshop geldt een bijdrage in de verzendkosten van € 4,99. Boven de € 50 euro gelden er geen verzendkosten.

  • Zijn alle bedragen inclusief btw?

    Alle bedragen op deze website zijn inclusief btw. Dit geldt niet voor retailers met een zakelijk account.

  • Hoeveel kost achteraf betalen met AfterPay?

    Betaal je achteraf met AfterPay? Je betaalt 0,95 cent extra.

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    - Bezorgkosten 4,99 euro
    - Bestel je alleen aaltjes, dan betaal je geen bezorgkosten.
    - Gratis verzenden bij bestellingen vanaf 50 euro

  • Wat betaal ik per betaalmethode?
    • Afrekenen via Ideal en Mistercash kot niks extra.
    • Achteraf betalen via Afterpay kost € 0,95
    • Met creditcard of Paypal betalen kost € 0,95