• Je bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 50,-. Geen verzendkosten voor natuurlijke vijanden.
Winkelwagen 0
Winkelwagen

Er zit nog helemaal niets in je winkelmandje.

Hulp nodig?
Klantenservice

Service

  • Heb ik garantie op de producten uit deze webshop?

    Op jouw bestelling in de ECOstyle webshop is wettelijke garantie van toepassing.

  • Wat is wettelijke garantie?

    De wettelijke garantie betekent dat het product datgene moet doen wat je er redelijkheid halve van mag verwachten.

    Mocht een product onverhoopt niet deugen, kun je contact opnemen met de ECOstyle Webshop, via Postbus 127, 8430 AC Oosterwolde, webshop@ecostyle.nl

  • Herroepingsrecht: ik zie af van mijn bestelling en wil het product terugsturen. Hoe doe ik dat?

    Herroepingsrecht

    Let op! Biologische bestrijding (aaltjes en adalia) komen niet in aanmerking voor retourzending. De aaltjes en adalia vallen niet binnen het recht van herroeping vanwege de beperkte houdbaarheid.

    Voor overige producten heeft u het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

    Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.

    Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

    Gevolgen van de herroeping

    Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

    U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

    De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

    Retouradres

    ECOstyle
    Postbus 127
    8430 AC Oosterwolde

    U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

  • Klopt het dat de biologische bestrijding uit de webshop is uitgesloten van het herroepingsrecht?

    De producten uit het assortiment: Biologische bestrijding (aaltjes en adalia) komen niet in aanmerking voor retourzending. De aaltjes en adalia vallen niet binnen het recht van herroeping vanwege de beperkte houdbaarheid. Dit is op basis van artikel 10, lid 8 uit onze Algemene Voorwaarden.

    Bij onjuiste leveringen of beschadigde leveringen veroorzaakt door ECOstyle heb jij uiteraard recht op retourzending. Hiervoor kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice: webshop@ecostyle.nl

  • Vraag of klacht

    Heb je een vraag of klacht over een van onze producten en heb je dit product via onze webshop aangeschaft, dan zullen wij je uiteraard zo goed mogelijk helpen. Neem gerust contact met ons op. Je kunt ons bereiken per e-mail via webshop@ecostyle.nl.

    Ook voor klachten en/of opmerkingen van:

    • Algemene aard
    • Service
    • Bezorging
    • Webshop
    • Overig....

    kunnen via bovengenoemd e-mailadres aan ons worden doorgegeven. Je klachten en/of opmerkingen nemen wij serieus. Wij beantwoorden jouw klachten zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen. 

  • Hoe wordt je klacht behandeld (klachtafhandeling)?

    Is een product beschadigd dan verzoeken wij je een afbeelding van het beschadigde onderdeel te sturen naar webshop@ecostyle.nl. Zodoende kunnen wij je nog sneller helpen.

    1. ECOstyle streeft naar een snelle afwikkeling van de klacht. Jouw klacht wordt inhoudelijk binnen 5 werkdagen beantwoord.
    2. De oorzaak van jouw klacht wordt onderzocht.
    3. ECOstyle neemt contact op om een mogelijke oplossing voor te leggen.
    4. De gemaakte afspraken worden opgevolgd.
    5. Jouw ervaring wordt gebruikt om klachten in de toekomst te voorkomen.
  • Hoe kun je een klacht indienen?

    Vervelend dat je een klacht hebt. We horen graag van je. Stuur je klacht naar:

    ECOstyle Webshop
    Postbus 127
    8430 AC Oosterwolde

    Of via: webshop@ecostyle.nl 

  • Hoe gaat ECOstyle om met geschillen?

    Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Jij kunt je geschil indienen bij de Geschillencomissie Thuiswinkel. Hiervoor ga je naar de website: www.sgc.nl. Je kunt ook terecht bij: Europese online geschillenplatform (ODR)

  • Mijn product is niet geleverd, wat nu?

    Wij versturen je bestelling zo snel mogelijk nadat deze binnengekomen is.

    Dit betekent dat deze binnen 2 werkdagen bij je binnen moet komen (let op, op maandag wordt er in Nederland geen post bezorgd). Mocht dit niet het geval zijn dan horen we graag van je. Dan controleren we de bestelling en het adres.