• Je bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 50,-
Winkelwagen 0
Winkelwagen

Er zit nog helemaal niets in je winkelmandje.

Hulp nodig?
Klantenservice

Service

  • Heb ik garantie op de producten uit deze webshop?

    Op jouw bestelling in de ECOstyle webshop is wettelijke garantie van toepassing.

  • Wat is wettelijke garantie?

    De wettelijke garantie betekent dat het product datgene moet doen wat je er redelijkheid halve van mag verwachten.

    Mocht een product onverhoopt niet deugen, kun je contact opnemen met de ECOstyle Webshop, via Postbus 127, 8430 AC Oosterwolde, webshop@ecostyle.nl

  • Klopt het dat de biologische bestrijding uit de webshop is uitgesloten van het herroepingsrecht?

    De producten uit het assortiment: Biologische bestrijding (aaltjes en adalia) komen niet in aanmerking voor retourzending. De aaltjes en adalia vallen niet binnen het recht van herroeping vanwege de beperkte houdbaarheid. Dit is op basis van artikel 10, lid 8 uit onze Algemene Voorwaarden.

    Bij onjuiste leveringen of beschadigde leveringen veroorzaakt door ECOstyle heb jij uiteraard recht op retourzending. Hiervoor kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice: webshop@ecostyle.nl

  • Vraag of klacht

    Heb je een vraag of klacht over een van onze producten en heb je dit product via onze webshop aangeschaft, dan zullen wij je uiteraard zo goed mogelijk helpen. Neem gerust contact met ons op. Je kunt ons bereiken per e-mail via webshop@ecostyle.nl.

    Ook voor klachten en/of opmerkingen van:

    • Algemene aard
    • Service
    • Bezorging
    • Webshop
    • Overig....

    kunnen via bovengenoemd e-mailadres aan ons worden doorgegeven. Je klachten en/of opmerkingen nemen wij serieus. Wij beantwoorden jouw klachten zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen. 

  • Hoe wordt je klacht behandeld (klachtafhandeling)?

    Is een product beschadigd dan verzoeken wij je een afbeelding van het beschadigde onderdeel te sturen naar webshop@ecostyle.nl. Zodoende kunnen wij je nog sneller helpen.

    1. ECOstyle streeft naar een snelle afwikkeling van de klacht. Jouw klacht wordt inhoudelijk binnen 5 werkdagen beantwoord.
    2. De oorzaak van jouw klacht wordt onderzocht.
    3. ECOstyle neemt contact op om een mogelijke oplossing voor te leggen.
    4. De gemaakte afspraken worden opgevolgd.
    5. Jouw ervaring wordt gebruikt om klachten in de toekomst te voorkomen.
  • Hoe kun je een klacht indienen?

    Vervelend dat je een klacht hebt. We horen graag van je. Stuur je klacht naar:

    ECOstyle Webshop
    Postbus 127
    8430 AC Oosterwolde

    Of via: webshop@ecostyle.nl 

  • Hoe gaat ECOstyle om met geschillen?

    Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Jij kunt je geschil indienen bij de Geschillencomissie Thuiswinkel. Hiervoor ga je naar de website: www.sgc.nl. Je kunt ook terecht bij: Europese online geschillenplatform (ODR)

  • Mijn product is niet geleverd, wat nu?

    Wij versturen je bestelling zo snel mogelijk nadat deze binnengekomen is.

    Dit betekent dat deze binnen 2 werkdagen bij je binnen moet komen (let op, op maandag wordt er in Nederland geen post bezorgd). Mocht dit niet het geval zijn dan horen we graag van je. Dan controleren we de bestelling en het adres.